Söndag igen, nu kör vi!

Sitter vi köksbordet med en uppslagen biologi bok. Effektiv pluggning på hög nivå... Näe, men jag måste verkligen få in de här i hjärnan nu. Dagen har inte varit så lång efter som jag vaknade ca halv två och vi for till träningen klockan tre och den slutade sex. Kände mig seg och slut så träningen gick inte så jätte bra för min del. Resten av kvällen kommer inehålla plugg, jätte roligt jag vet. 
 
Imorron är det måndag igen då.. Hatar måndagar! Men det blir skolna sen på kvällen bak med Lisa inför kaffetrian på tisadag. Kansek lite plugg också. Helgen har varit den roligast på vääldigt länge och jag vill verkligen inte att den ska ta slut., Men ny vecka bara fyra dagar till Fredga och då blir det färd mot luleå igen för träningsläger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0