Let's go RAYS!

Onsdagen är nu avklarad och avrundad. Jag ligger i sängen och typ dör för att vi har matte prov imorron, det är nog bara att ge upp hoppet på de..
Skolan idag var helt okej onsdagar är inte så jobbiga. Vi hade skridskor idag igen och jag kan faktiskt vara ärlig och säga att det var hyfsat kul (för att vara skridskor). Efter skolan gick jag till söder och åt sen skjutsade pappa mig till träningen.

Träningen gick ganska bra, känns bra att kötta programet vilket vi kommer att göra mycket nu på kommande träningar för det är endast 46 dagar till DM! KÖTTA!!! Jag börjar redan bli nervös. Efter träningen for jag till söder för nf möte sen vidare till Isak en snabbis för att hämta några saker jag glömt där. Nu är jag hemma, har fikat osv och ligger i sängen helt död i kroppen och ska sjunka in i min skönhets sömn snart.
Imorron är det Torsdag och skolan som vanligt efter skolan ska jag vara med Isak tror jag, men nu ska jag sluta skriva godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0