Tisdag

När jag vaknade i morse kände jag för att gömma mig under mitt varma täcke i min mysiga trygga säng hela dagen men det gick inte för sig. Jag kom upp lite senare än tänkt men upp kom jag och jag hann med bussen och allt. Första lektionen idag var estet och vi tränade repliker osv, det är inte så jätte länge kvar till föreställningen nu. Sen har vi haft bland annat matte idag som vi dessutom har prov i på torsdag vilket inte känns bra alls. Vi hade idrott också och det var skridskor som stod på schemat.. Jag hatar skridskor och är fruktansvärt dålig på de nästan pinsamt dålig är jag, men jag överlevde iallafall även om det var knappt. Jag slutade kvart över tre som vanligt och tog bussen hem. När jag kom hem så försökte jag förstå mig på matte vilket inte gick nå vidare sen chillade jag lite framför tumblr, bytte om och åt innan tjejerna kom och hämtade mig för kvällens träning. Vi har träning i spegelsalen på tisdagar så träningen bjöd på gymnastik, dans, hopp och lite styrka på slutet. Träningen kändes riktigt bra idag. När jag kom hem hade mamma gjort fruktsallad åt mig (omnomnom) vilket jag slukade mycket snabby och hoppade sen in i duschen. Nu ligger jag i min säng och ska få lite sömn innan morgondagens äventyr. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0