You can do it

Idag är det Lördag och det har hänt massa skojs sen jag skrev sist. I Torsdags hade vi matte prov som ni alla vet och jag tror inte jag kommer få F iaf men vi får sen hur det gick. Sen hade vi typ "prov" på svenskan som inte var jätte svårt men vi ska göra klart det på måndag har lite kvar att skriva. Annars har vi inte haft några mer prov i veckan. Torsdag kväll var jag med Isak.

Fredagen alltså igår var helt klart bästa dagen på denna vecka! Vi hade sovmorgon så vi åkte sena bussen. Första lektionen var musik och eftersom vi buss Åkare kommer några minuter sent så hade vi bra typ 15/20mins lektion. Efter de hade vi hål och då gick vi till coop och åt sen när vi kom tillbaka så fick vi veta att vi inte hade någon mer skola på hela dan! Vi fick hem uppgift i no och so men inte så stora.
Jag och Isak for hem till han sen kom Ida och Edvin och vi gjorde bort so uppgiften. Vid fyra följde jag och Ida på Isaks träning sen for hon hem och Jag for tillbaka till Isak. Efter ett tag så kom Edvin och Ida och vi lagade middag (mästerkockarna!) de blev super gott. Vi for till hemmakväll och köpte godis sen såg vi film hemma hos Isak. Filmen var ganska bra. Vid halv ett for Edvin och Ida hem och jag och Isak gick och la oss.

Nu sitter jag helt själv hemma hos Isak och väntar på att han ska komma hem från sin match. Jag har just duschat och nu dunkar musiken i hela huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0